vineri, 11 iunie 2010

Veni, vidi, vici


Am fost eroi ai viselor, autorii dezamăgirilor şi părinţii neputinţei.
Am fost în acelaşi timp prieteni şi duşmani, copii şi adulţi, responsabili şi nepăsători.
Am fost aici când trebuia să fim acolo; am vrut ceva, am primit altceva.
Am fost prizonieri ai destinului, legaţi la ochi cu eşarfa adevărului.
Am fost proiectaţi în acelaşi mod însă ni s-au dat abilităţi diferite.
Am primit ochi să vedem, mâini să ajutăm, gură să zâmbim şi picioare să escaladăm culmile mândriei.

Am descoperit voinţa să atingem norii, emoţia reîntâlnirii, fiorul dimineţilor şi adierea nopţii.
A căzut zăpada morţii, ploaia spălării păcatelor, grindina deciziilor.
Am văzut curcubeul copilăriei, fulgerul dragostei şi apusul vieţii.
Am fost pe rând: necunoscuţi, rivali şi camarazi.
Am băut licoarea vieţii, am sorbit otrava orgoliului dar sufletul ne era însetat de credinţă.

Cu picioarele desculţe am spart pietrele din drumul spre El, am îngropat îndoieli,am îndepărtat eşarfa spre cunoaştere.
Ochii noştrii au descoperit lumina.
Toate datorită Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu