luni, 5 iulie 2010

Will you be there?


Îmbrăţişează-mă ca râul Iordan şi atunci îţi voi spune "Tu eşti prietenul meu!"
Sprijină-mă ca şi cum ai fi fratele meu, iubește-mă ca o mama. Vei putea fi acolo?
Spune-mi că mă vei sprijini. Când greşesc, mă vei dojeni? Când sunt pierdut, mă vei găsi?
Mi-au spus "un bărbat trebuie să fie credincios, să meargă când nu e capabil și să lupte până la capăt", dar sunt doar un om. Toată lumea preia controlul asupra mea, se pare că lumea are un rol pentru mine, sunt atât de confuz.
Îmi vei arăta, vei fi acolo pentru mine şi iţi va păsa destul pentru a mă suporta?
Ţine-mă, apleacă-ţi capul umil, blând. Sprijină-mă. Călăuzeşte-mă, iubeste-mă şi hrăneşte-mă.
Eliberează-mă, mă voi simţi binecuvântat.
Salvează-mă, vindecă-mă si curăţă-mă.
În ora noastră cea mai neagră, în disperarea mea cea mai mare, îţi va mai păsa? Vei fi acolo?
În încercările şi suferinţele mele, prin îndoielile şi frustrările noastre .
În violenţa, în turbulența mea, prin teama şi confesiunile mele.
În agonia şi durerea mea, prin bucuria şi amărăciunea mea.
În promisiunea că "mâine" încă va veni.
Nu te voi lăsa să pleci niciodată pentru că vei fi mereu în inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu